Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем при палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странен проблем при палене

    Значи вчера след кратък 30 километров пробег паркирам си колата.
    След около 1:30 мин се връщам и тръгвам да паля колата и не става. Стартера върти та ще се скъса как е думата, но колата не пали(все едно гориво не няма, а имам 1/2 резервоар с бензин въпреки, че съм на газ) и така 2-3 опита....
    Бях в наклон и от там задна скорост изчаках да засили 2-3 метра и на скорост запали без проблем, но в същия момент изписа Motor control system failure...
    Обаче колата си върви без проблем. Паля, гася, паля 10тина пъти никакъв проблем... Даже Motor Control System Failure и лампата изгаснаха....
    На диагностиката като се прибрах вкъщи имаше 3 грешки(и трите STORED):
    Едната беше нещо свързана с ABS/VDC Can modul (Stored)
    Другата беше свързана с immobiliser-a(U нещо си)
    И третата P0335(датчик колянов вал?)

    Та как точно да го разгадая проблема...
    Не е искала да запали заради имобилайзера и като съм я запалил на задна скорост е дала грешка p0335?

    Иначе след като я запалих на скорост после я гасих и палих поне 10 пъти и нямаше никакъв проблем да запали ....

    ПС: Забелязал съм, че на студен старт пали от 2 оборота, докато на загрял от 1/4 оборот(само докосваш ключа).

    ПС: Къде се намира буксата на този датчик колянов вал да я пръсна с контактен спрей?
    Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

  • #2
    Буксата за RPM датчика се намира в задната лява горна част на мотора:



    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      После като измия колата, ще ги напръскам и ще вида.
      Но дали е това проблема.
      Преди 3-4 дни ми се случи пак, върти стартера и не пали(все едно няма гориво), изкарах-вкарах ключа и запали.
      А тая грешка на RPM може да я е записало, като съм запалил на задна(без стартер)
      Интересна работа на стартер да върти 30 сек и да не запали, а на задна скорост за 1-2 метра лек наклон да запали без проблем...
      Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

      Comment


      • #4
        Имобилайзера ти се гъбарка... И при мен преди ми се е случвало със 147-цата. Вадиш ключа и пак пробваш
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #5
          ако е имобилайзер лампата на таблото code няма да огасне, но тогава няма да запали и на скорост. Провери клапаните на газта да не би да си останал на газ, а ти да мислиш че палиш на бензин. Реално да си бил на газ- за това си запалил на скорост

          Comment


          • #6
            ...
            Last edited by Spunky; d.m.y г., 16:20.
            Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

            Comment


            • #7
              Колата днес пак не иска да запали на стартер... Върти и не иска...
              Бутнах я 2 метра и запали... Грешката която записа P0335 RPM сензор...

              Това ли ще да е моя проблем? Веднъж запалена колата работи без проблем....
              и може ли една реална снимка къде се намира този датчик, че нещо не можах да се ориентирам....

              Поздрави!
              Last edited by Spunky; d.m.y г., 16:44.
              Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

              Comment


              • #8
                Отивай го сменяй. Обикновено така започва де се скапва до момента вкоито отказва съвсем. Може даже да почне да не иска да пали топла, а като изстине да пали. Или обратното.
                Датчика се намира кежду скоростната кутия и двигателя. Сваля данни за въртенето на маховика. Представлява една малка бобинка която се подмагнитва от зъбците на маховика. Обикновено се държи с един или два болта.

                Повече да кажат колегите запознати със съответния двигател.
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Comment


                • #9
                  Датчикът е на блока, от към купето и чете импулси от гривна на вала. Завит е за блока с една шпилка и гайка за ключ 10.
                  http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=21&subcat=118
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                    Датчикът е на блока, от към купето и чете импулси от гривна на вала. Завит е за блока с една шпилка и гайка за ключ 10.
                    http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=21&subcat=118
                    Точно така е
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • #11
                      така и не мога де се ориентирам къде е..... много ли се разкача по колата за да се стигне до него?
                      Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Spunky Покажи съобщение
                        така и не мога де се ориентирам къде е..... много ли се разкача по колата за да се стигне до него?
                        На скицата, която публикувах по-горе буксата е кафява на цвят. От нея тръгва надолу едно кабелче и като го проследиш, след 50 см. ще стигнеш до датчика.

                        Нищо не се разкача. Просто трябва да го напипаш с ръце, тъй като не се вижда току-така.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Spunky Покажи съобщение
                          така и не мога де се ориентирам къде е..... много ли се разкача по колата за да се стигне до него?
                          Колега, форумът помага, но колата ти не прави. Поразтърси се малко. Имаше тема за смяната на датчика с "картинки". Как да ти го обясним дистанционно?
                          Намери си схема на двигателя и я разгледай.
                          Потенциално имаш два подстъпа: отгоре - като махнеш колектора или отдолу - като махнеш кората. Гледаш на блока, от към купето, близко до края на двигателя към скоростната кутия.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Да попитам. Тъй като все нямам време да го сменя тоя датчик. А колата пали трудно понякога и претриса(клати леко обороти на първо палене сутрин) и съответно записва грешка, че липсва сигнал от RPM сензор-а понякога.
                            Та има ли вероятност колата да изгасне в движение? Предстои ми утре да измина пак 700 км, а датчика ше пристигне в петък чак...
                            И по-важно, вредно ли е за колата да я карам така(да не хване да стане по-сериозен проблема).

                            Поздрави!
                            Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

                            Comment


                            • #15
                              Нищо кой знае какво няма да стане, освен да те остави на пътя.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X